שאלות ותשובות

הזמנות

איך מעדכנים שינוי לאחר ביצוע ההזמנה?

ביצעת הזמנה באתר ואת צריכה לשנות את הצבע של הפריט/ המידה/ הכתובת למשלוח או כל דבר אחר? אין בעיה.
אנא התקשרי בהקדם האפשרי לשירות הלקוחות (במקרה כזה עדיף שלא לשלוח מייל כדי שהתיקון יספיק להתבצע לפני שההזמנה תישלח), בטלפון 054-7383471, ונשמח לעזור.

איך לבצע הזמנה באתר?

הזמנה באתר היא פשוטה ואינטואיטיבית; בחרי במוצר שאת רוצה, סמני בצד ימין את צבע הציפוי/ מידת המוצר/ שילוב הצבעים שבהם את מעוניינת ואז הוסיפי את המוצר לעגלת הקניות.
כעת את יכולה להמשיך ולבחור מוצרים נוספים. כשסיימת, עמדי על אייקון סל הקניות בצד שמאל למעלה במסך שבו את נמצאת ואז הקליקי על כפתור “לצפייה בסל” בו תוכלי לראות פירוט של כל המוצרים שבחרת.
אחרי שעברת על ההזמנה הקליקי על כפתור “קופה” ואז הזיני את פרטייך ובחרי צורת משלוח ותשלום. ניתן לשלם בכרטיס אשראי, בעזרת פייפאל או בתשלום טלפוני או ארנקים דיגיטלים (Bit, Paybox)(אנחנו ניצור איתך קשר כדי לחייב את ההזמנה).
באפשרותך להרשם לאתר כדי לאפשר תהליך רכישה מהיר וקל בהזמנות הבאות, לראות היסטוריית הזמנות ולשמור מוצרים ב-wishlist, אך זו לא חובה.
זה המקום להזין קוד קופון להנחה במידה ויש לך כזה (לא חובה). עלייך לקרוא את התקנון ולסמן שאת מסכימה לכתוב בו. אם תרצי לקבל מאיתנו עדכונים על מבצעים מיוחדים, סמני שאת מסכימה לקבל אותם מאיתנו ועכשיו, כל שנותר זה להקליק על כפתור “לתשלום”, להזין את פרטי כרטיס האשראי או פייפאל והחבילה בדרכה אלייך.
במידה ואת זקוקה לעזרה נוספת, נשמח להדריך אותך טלפונית ב-054-7383471.
תתחדשי ?

איך מממשים קופון הנחה?

יש לך קופון הנחה? איזה כיף לך!
בחרי את המוצרים שאת רוצה והוסיפי אותם לסל הקניות. בתום הקניה הכנסי לסל הקניות, עברי על ההזמנה שלך ואז הקליקי על כפתור “לקופה”. במסך זה תמצאי מקום להזין את הקופון שלך ואחרי שתזיני אותו ההנחה שלך תתעדכן.
הסתבכת? פני לשרות הלקוחות שלנו בטלפון 054-7383471 או במייל:  service@ravit-mk.co.il ואנחנו נשמח לעזור לך.

האם הרכישה באתר מאובטחת?

כן, הרכישה באתר מאובטחת ועומדת בתקני אבטחת המידע המחמירים ביותר – SSL כפול. פרטי כרטיס האשראי שתזינו מוצפנים ובטוחים. במידה ועדיין יש לך חשש- ניתן גם לשלם טלפונית. אנא בחרו באופציה ״הזמנה טלפונית״ בעמוד התשלום ואנו ניצור עמכם קשר כדי לקבל את פרטי האשראי ולחייב אתכם על ההזמנה.

איך יודעים שההזמנה התקבלה?

בתום ביצוע ההזמנה ישלח אלייך מייל מאיתנו שיעדכן אותך בכך שההזמנה שלך התקבלה אצלנו ותישלח אלייך ברגע שתהיה מוכנה. כשההזמנה תהיה מוכנה לצאת לדרכה, תקבלי מאיתנו מייל נוסף שיודיע לך על כך.

האם יש חובה להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה?

אין חובה להרשם לאתר כדי לבצע הזמנה. עם זאת, ההרשמה תחסוך לך את הזנת הפרטים שלך ברכישה הבאה ותאפשר לך תהליך מהיר וקל. בנוסף, הרשמה לאתר תאפשר לך לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלך וכן לשמור פריטים שאהבת ב-wishlist.

היכן נשמרים המוצרים שהוספתי לרשימת המשאלות?

את המוצרים שסימנת כמועדפים (בלחיצה על כפתור הלב) תוכלי לראות בלחיצה על אייקון הלב המוזהב בצד שמאל של הסרגל שבראש הדף, המוביל לרשימת המשאלות שלך. מתוך הרשימה ניתן לבחור אילו מוצרים להעביר לעגלת הקניות לרכישה ואילו לשמור לפעם הבאה.
בכדי לשמור על המוצרים לאורך זמן ומכל מכשיר יהיה עליך להרשם לאתר.

משלוחים

האם השליחים מתקשרים כדי לתאם את הגעתם?

בהחלט. אם הזמנת משלוח עם שליח הוא יתקשר אלייך כדי לוודא שאת נמצאת לפני שיגיע. השליחים עובדים בין השעות 9-17 לכן רצוי להזין כתובת למשלוח בה את נמצאת במהלך שעות היום.

ביצעתי הזמנה וקיבלתי מספר מעקב, כיצד אדע מה מצב ההזמנה?

קלי קלות ?

הקליקי על הלינק ועברי למעקב משלוחים באתר של דואר ישראל, הזיני את מספר המעקב שלך ואז תקבלי עדכון לגבי סטטוס החבילה.

במידה והזמנת משלוח עם שליח ואת רוצה לברר מהו סטטוס ההזמנה, פני לשרות הלקוחות שלנו בטלפון 054-7383471 או במייל service@ravit-mk.co.il ואנחנו נשמח לעזור לך.

מה עלות המשלוח ומהם זמני האספקה?

אנו מציעים משלוחים חינם – בדואר רשום בקניה מעל 90 ש״ח ועם שליח עד הבית או מקום העבודה בקניה מעל 450 ש״ח.

מתחת לסכומים אלה עלות המשלוח הינה 15 ש״ח לדואר רשום ו-50 ש״ח לשליח.

זמני ההגעה של השליחים הם בין 1-4 ימים ודואר רשום יגיע תוך 4-10 ימים.

ייתכנו עיכובים בזמני המשלוחים שאינם בשליטתנו.

איך המשלוח מגיע אלי?

במידה והזמנת משלוח בדואר רשום, תקבלי הודעה מהדואר כאשר החבילה שלך תגיע, ותוכלי לאסוף אותה מסניף הדואר הקרוב לביתך.

במידה והזמנת משלוח עם שליח, השליח יביא את החבילה לכתובת שמסרת בעת ביצוע ההזמנה. לפני שיגיע, יתקשר לוודא שאת אכן נמצאת.

חומרים ואחריות

האם יש אחריות על התכשיטים?

כמובן. אנחנו מעניקים אחריות על ציפוי התכשיטים עד חצי שנה מיום הקניה.
עלייך כמובן לשמור על התכשיטים בצורה נאותה, אך אם מסיבה כלשהי הציפוי שלך נפגם, נדאג לצפות לך את התכשיט מחדש ללא עלות.
פריטים שנקנו לפני מעל לחצי שנה או פריטי סייל – ניתן יהיה לצפות מחדש בעלות סמלית.
*על מנת למממש את האחריות יש להציג את חשבונית הקניה או פתק החלפה.

האם ניתן להרטיב את התכשיטים?

התכשיטים שלנו מצופים בציפוי זהב או כסף. על מנת לשמור על התכשיטים לאורך זמן יש להמנע מלענוד את התכשיטים בזמן שינה, רחצה או פעילות גופנית. כמו כן יש להמנע ממגע עם בושם, תרסיסי שיער ותכשירי טיפוח אחרים. מומלץ לאחסן את התכשיטים במקום יבש ולא בחדר האמבטיה, שכן לחות מתמשכת עלולה להזיק להם.

אנחנו מעניקים על התשיטים אחריות למשך חצי שנה ואם בכל זאת הציפוי שלהם נפגם, אנו נצפה אותו ללא עלות. לאחר שנה ניתן יהיה לצפות פריטים מחדש בעלות סמלית.

מאילו חומרים עשויים התכשיטים?

התכשיטים עשויים פליז ומצופים בציפויי זהב 24 קראט ציפוי חזק ואיכותי הנעשה בארץ.

העגילים חלקם גולדפילד 14 קראט וחלקם ציפוי 24 קראט חזק ואיכותי הנעשה בארץ.

בחלק מהתכשיטים משולבים חומרים נוספים כמו אבנים, עורות, טקסטיל מיוחד,עץ ועוד.

כל התכשיטים מגיעים עם אחריות לחצי שנה.

שונות

איך נרשמים לניוזלטר?

בעמוד הבית של האתר מופיעה תיבה שבה תוכלי להזין את המייל שלך על מנת להצטרף לעדכונים שלנו. כך תוכלי לדעת ראשונה על קולקציות חדשות, מבצעים ולקבל קופונים למימוש ברכישה.

אני לא אוהבת לקנות בלי למדוד. איפה ניתן לראות את התכשיטים במציאות?

ניתן להגיע לסטודיו שלי הנמצא בגדרה בתאום מראש.

מה אני עושה אם אני לא מרוצה מפריט שהזמנתי?

אל דאגה, אין שום בעיה להחליף או להחזיר פריט שאינך מרוצה ממנו.

כל שעלייך לעשות הוא לשלוח אלינו את הפריט בדואר רשום לכתובת: רוית מרקוביץ לוע הארי 34 גדרה מיקוד 7053950.

אם בחרת לשלוח אותו בדואר, צרפי את החשבונית או פתק ההחלפה וכן פתק קצר עם הסבר ופרטי התקשרות כדי שנוכל לחזור אלייך.

במידה ובחרת להחליף את הפריט בפריט אחר, נשלח אותו אלייך בדואר רשום ללא עלות נוספת, אך אם לא מצאת פריט אחר שבו את מעוניינת תוכלי לקבל זיכוי לקניה באתר , או לחילופין – החזר כספי עד 14 יום מיום קבלת הפריט.

האם ניתן לשלוח תכשיטים כמתנה?

כמובן שכן, כל תכשיט מגיע ארוז בשקית בד מהודרת וממותגת בנוסף אפשר להוסיף אריזת מתנה מעוצבת.

ניתן גם להוסיף ברכה, אותה ניתן להוסיף בהערות בסוף תהליך ההזמנה.

כל זאת חייב לציין בעת ביצוע ההזמנה.